Call us toll free: +48 509 092 557
Top notch Multipurpose WordPress Theme!
O nas
Realizacje
Oferta
Meble pracownicze
Meble gabinetowe
Lady Recepcyjne
Fotele i krzesła
Aranżacje i projekty wnetrz biurowych
Ekrany akustyczne
Kontenery i wózki
Stoły konferencyjne
Stoły składane
Szafy i regały
Meble biurowe
Opis techniczny
Gwarancje
Praca
Blog
Kontakt
Oferta
Home
Oferta
All
Aranżacje i projekty wnetrz
Ekrany akustyczne
Fotele i krzesła biurowe
Kontenery i wózki
Lady Recepcyjne
Meble gabinetowe
Meble pracownicze
Stoły konferencyjne
Stoły składane
Szafy i regały
Ogi T
Biurko Ogi T zapewnia wszystkie zalety biurka Ogi Drive dla osób, które chcą zrezygnować z regulacji wysokości blatu oraz z funkcji sit/stand. To opcja nie tylko bardziej budżetowa, ale także – dzięki zerowemu zużyciu energii – bardziej ekologiczna. Biurko Ogi T sprawdzi się wszędzie tam, gdzie priorytetem jest prostota, zarówno formy, jak i obsługi, na przykład tam, gdzie z jednego stanowiska korzystać będzie kilkoro użytkowników. Metalowy stelaż z poziomą płozą oraz blat z płyty MFC są trwałe i stabilne, dzięki czemu biurko będzie służyło przez lata, nawet przy intensywnym użytkowaniu. Minimalistyczny design i uniwersalność zastosowań czynią je rozwiązaniem idealnym do różnego rodzaju biur, placówek edukacyjnych oraz innych miejsc pracy i nauki – także tych domowych.
Ogi Y
Prosty styl biurka Ogi Y to propozycja dla wszystkich, którzy cenią sobie klasyczne rozwiązania w nowoczesnych miejscach pracy. Ponadczasowy design daje wiele możliwości aranżacji przestrzeni pracowniczych. Biurko idealnie sprawdzi się w domowym biurze, jak również w open space czy biurach współdzielonych. Modny i funkcjonalny panel akustyczny, który dostępny jest w wielu kolorach i tkaninach stworzy poczucie prywatności w miejscu pracy.
Ogi W
Biurko Ogi W to biurko pracownicze, w którym połączenie naturalnego drewna z metalowym detalem tworzy niezwykły efekt. Jesionowe wykończenie nogi ociepli przestrzeń domowego biura, a ergonomia i funkcjonalność biurka pozwoli czerpać z pracy czystą przyjemność. Klasyczny, minimalistyczny styl i prostota konstrukcji dają wiele możliwości aranżacji miejsca pracy zarówno w domu, jak i w biurach typu open space.
Ogi U
Prosta i ekonomiczna wersja systemu Ogi. Geometryczny kształt biurka Ogi U proste lub kształtowe daje niemal nieograniczone możliwości aranżacji swojego miejsca pracy. Klasyczny design, ergonomia i funkcjonalność pozwolą na czerpanie z pracy czystej przyjemności. Dzięki szafce managerskiej biurko Ogi U zapewnia także przestrzeń do przechowania najpotrzebniejszych przedmiotów, narzędzi pracy i dokumentów. Dostępna w dwóch wersjach, z frontem przesuwnym lub z szufladami, pozwala się ona dopasować do potrzeb użytkownika. Biurko z szafką Ogi U jest więc rozwiązaniem na miarę przestrzeni biurowych, edukacyjnych i szkoleniowych, a także warsztatowych.
Ogi M
Minimalizm konstrukcji i maksimum funkcjonalności – tym wyróżnia się biurko z serii Ogi M. Klasyczny charakter w połączeniu ergonomią daje możliwość wykorzystania go w każdej przestrzeni pracowniczej i edukacyjnej, od home office po open space. Dzięki pojemnej szafce managerskiej, biurko zapewnia także przestrzeń najpotrzebniejsze przedmioty i dokumenty, a przez to ułatwi organizację pracy i utrzymanie porządku. Funkcjonalność biurka dodatkowo zwiększy możliwość dobrania do niego mediaboxu, szyny kablowej, a także panelu lub blendy. Te ostatnie sprawdzą się również jako osłony, zapewniające użytkownikowi więcej prywatności.
Ogi B
Ogi B z nogą drewnianą to klasyczne rozwiązanie dla nowoczesnego miejsca pracy. Ponadczasowy wygląd biurka nawiązuje do tradycji designu skandynawskiego. Podstawa z naturalnego drewna jesionowego ociepla przestrzeń dookoła niego, jednocześnie zapewniając funkcjonalność charakterystyczną dla całej serii Ogi. Minimalistyczny wygląd i prostota wykonania dają duże możliwości aranżacyjne zarówno w biurze jak i w domu, tworząc wygodne miejsce do pracy. Meble w tym stylu dobrze nadają się jako stanowiska managerskie.
Ogi A
Ogi A to nowoczesna linia mebli pracowniczych wykorzystująca mniej konwencjonalne wzornictwo. Kluczową cechą tej linii jest rozwiązanie stelaża, w którym zastosowano układ nóg mocowanych do blatu pod lekko nachylonym kątem. Konstrukcja daje wrażenia ażurowości i doskonale pasje do biur i stanowisk pracy, gdzie preferowana jest przestrzeń i potrzeba szybkiej rearanżacji. Mimo tej konstrukcji można zastosować wszystkie potrzebne dodatki jak przegrody międzybiurkowe, blendy, mediaporty, kanały kablowe etc. System jest doskonały do tworzenia lekkich, niedużych i eleganckich stołów konferencyjnych i dla placówek edukacyjnych, także w połączeniu z innymi systemami z grupy systemów Ogi.
Szafy i regały
Szafy biurowe – jak wybrać odpowiedni rodzaj? Przy wyborze szaf biurowych należy wziąć pod uwagę przede wszystkim funkcjonalność danego modelu. Najbardziej powszechnym modelem jest szafa aktowa z drzwiami skrzydłowymi zamykanymi na zamek. Jest to mebel bardzo praktyczny. Segregatory i inna zawartość szaf znajduje się za drzwiami, więc nie ma wrażenia nieporządku, zamknięcie na zamek ogranicza dostęp do dokumentacji osobom niepowołanym, akta są poza tym mniej narażone na zakurzenie. W sytuacji, gdy konieczny jest łatwy dostęp do segregatorów, które wyjmowane są wielokrotnie w ciągu dnia, korzystny jest wybór regałów. Są one zwykle znacznie tańsze od szaf, jednak tu zalety się kończą. Dokumentacja szybko ulega zakurzeniu, łatwo o wrażenie chaosu i bałaganu, dostęp do dokumentów nie jest w żaden sposób ograniczony. W biurach o ograniczonej powierzchni, zwłaszcza gdy szafy ustawione są wzdłuż ciągów komunikacyjnych proponowane jest zastosowanie szaf z drzwiami przesuwanymi lub szaf żaluzjowych. Szafy z drzwiami przesuwnymi mają jednak pewną wadę – pośrodku szafy, gdzie jedne drzwi chowają się za drugimi powstaje tzw. „martwa przestrzeń”, do której dostęp jest bardzo utrudniony, trzeba czasem wyjąć kilka innych segregatorów, po to, by móc dostać się do właściwego. Z tego właśnie względu zdecydowanie lepsze są szafy żaluzjowe, szafy z roletą. Po przesunięciu żaluzji...
Stoły składane
Specyficznym elementem nowoczesnych biur są mobilne, składane sale i pomieszczenia konferencyjne. Nasze stoły składane i składowane w stosy bądź o uchylnych blatach – na kółkach łatwe do przesunięcia i transportu pomogą zorganizować taką salę w krótkim okresie czasu. Zapraszamy do tej oferty wraz z propozycją zaprojektowania takiej mobilnej sali konferencyjnej w różnych rozmiarach i układach. Stoły składane
Stoły konferencyjne
Morbi pharetra euismod aliquam. Sed elementum lectus ac metus mattis euismod. Nam consectetur felis nunc, ut tristique nunc imperdiet vitae. Phasellus in viverra nisi, quis maximus tortor. Praesent quis magna egestas, luctus nisi a, lobortis justo. Cras pulvinar erat in urna aliquam, sed tincidunt nisl gravida. Donec quis nisi quis ipsum venenatis imperdiet. Vestibulum quis leo sem. Cras sit amet efficitur lorem. Duis sed ligula eu mi tempus tempus. Curabitur orci justo, tristique vitae ornare et, vulputate eget sem. Cras nisi tortor, bibendum nec enim in, maximus mattis neque. Ut ac ipsum leo. Nam nunc tellus, imperdiet ac dictum et, bibendum ac ipsum. Mauris dignissim, lacus ut dapibus scelerisque, leo neque vulputate sem, ut vehicula enim leo sagittis nulla. Integer viverra mi eu massa convallis euismod. Nunc ultricies orci ac erat varius, at tempus velit faucibus. Praesent laoreet sed nunc sit amet placerat. Proin ultricies id dui posuere suscipit. Quisque eget malesuada arcu, a molestie quam. Curabitur interdum nunc sit amet iaculis gravida. Sed tristique augue felis, eget maximus mi suscipit non. Stoły konferencyjne
Kontenery i wózki
Kolekcja kontenerów jest wspólna dla wszystkich produkowanych systemów mebli pracowniczych. W zależności od konstrukcji szuflad dostępne są następujące typy kontenerów: z szufladami plastikowymi na prowadnicach łożyskowych z szufladami metalowymi na prowadnicach łożyskowych (system TOP firmy Hettich) z szufladami płytowymi na prowadnicach rolkowych (tylko wybrane modele) Większość kontenerów produkowana jest zarówno w wersji mobilnej na kółkach jako kontenery podbiurkowe oraz w wersji na stopkach z przeznaczeniem jako kontenery dostawiane do biurek. Wszystkie kontenery wyposażone są standardowo w zamki centralne ryglujace jednocześnie wszystkie szuflady. Wózki wykonane jako mobilne osobiste szafki dostępne są w kilku wariantach wykonania. Podstawowe cech tych mebli to łatwość przemieszczania dzięki zastosowaniu wysokiej jakości kółek o dużej średnicy, wygodne uchwyty, bogate wyposażenie dodatkowe: ramy na teczki zawieszane, szuflady, piórniki itp. Kontenery i wózki
Ekrany akustyczne
Ekrany akustyczne to rozwiązanie systemowe niezbędne do sprawnego zarządzania akustyką współczesnego środowiska pracy biurowej. Dostępne są dwa warianty ekranów akustycznych: wolnostojące oraz przybiurkowe mocowane do blatu biurka. Ekrany w obydwu wariantach są w pełni tapicerowane. System ekranów akustycznych pozwala swobodnie zaaranżować przestrzeń całego biura. Ekrany wolnostojące są idealnym rozwiązaniem do oddzielania ciągów komunikacyjnych lub tworzenia stref do spotkań oraz pracy cichej. Ekrany przybiurkowe odgradzają stanowiska pracy wizualnie oraz zapewniają komfort akustyczny w obrębie stanowisk pracy. Ekrany akustyczne
Aranżacje i projekty wnetrz biurowych
W dzisiejszych czasach zaczynając budowę domu klient dostaje świetnie przygotowaną wizualizację. Dzięki niej może już na starcie poczuć się jak w gotowym wnętrzu. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku projektowania wnętrz biurowych. Profesjonalne programy architektoniczne pozwalają na stworzenie niemal rzeczywistego obrazu biura. Wybierając naszą firmę klient może być pewien, że trafił w dobre ręce. Współpraca z naszymi handlowcami zaczyna się od spotkania, na którym przedstawione zostają katalogi zawierające szeroką ofertę meblową w różnych stylach. Bogaci w doświadczenie projektanci chętnie doradzają w wyborze mebli. Następnym etapem jest sam proces projektowania wnętrza biurowego w profesjonalnych programach architektonicznych w oparciu o przesłane przez klienta plany. Podczas tworzenia aranżacji uwzględniane są wszystkie zastrzeżenia i prośby klienta. Zdjęcia z wizualizacjami przesyłane są drogą maillową lub przedstawiane na spotkaniach. Wszelkie poprawki i zmiany nanoszone są bezpłatnie. Przed zamówieniem mebli, w końcowym etapie projektowania wnętrza biurowego następuje ostateczne spotkanie z klientem w celu wyboru rodzaju tapicerek i kolorów foteli oraz mebli. Na terenie Warszawy montaż i transport mebli jest bezpłatny. Aranżacje i projekty wnętrz biurowych
Wieszaki na ubrania
Tradycyjne uzupełnienie wyposażenia zwłaszcza w kameralnych niewielkich pomieszczeniach biurowych. Wieszaki na ubrania
Stoliki
Stoliki biurowe są istotnym elementem uzupełniającym kompletne wnętrze biurowe. Muszą spełniać warunek komplementarności i dopasowania do istniejących wnętrz zarówno w aspekcie użytych materiałów takich jak szkło, polerowane aluminium, płyta meblowa jak i estetyki oraz stylistyki. W przypadku dużych obszarów biurowych konieczne jest również stworzenie przestrzeni socjalnej przeznaczonej dla przygotowania i konsumpcji posiłków. W tym przypadku oprócz aspektu estetycznego ważny będzie funkcjonalny czyli wytrzymałość blatów na zamoczenie czy temperaturę. W naszej ofercie możemy zaproponować stoliki do różnych zastosowań i w licznych wariantach kolorystycznych. Stoliki do pomieszczeń socjalnych
Krzesła składane
Sed faucibus et urna eu sagittis. Etiam non gravida mauris. Integer eu ultrices mauris, et vulputate sem. Proin mauris lacus, aliquam ut iaculis non, commodo eu nunc. Nunc efficitur semper vestibulum. Duis ut aliquet odio, ut scelerisque dui. Sed placerat erat vel dui luctus efficitur. Duis vel ultrices dolor. Nunc aliquam sapien in hendrerit venenatis. Quisque tempor ipsum nec nunc viverra, ultricies condimentum lorem lacinia. Nulla massa risus, rhoncus sit amet quam quis, vestibulum blandit lacus. Donec placerat lobortis ultrices. Duis sed justo aliquet, ornare mauris nec, vulputate lorem. Krzesła składane
Krzesła laboratoryjne
Oprócz różnych typów krzeseł biurowych możemy zaproponować również specjalistyczne przeznaczone do konkretny typów pracy w tym laboratoryjne i medyczne. Krzesła laboratoryjne
Krzesła kawiarniane
Meble do kawiarni i restauracji to wizytówka każdego lokalu. Dlatego oferujemy niezwykle estetyczne, bardzo wytrzymałe i starannie wykonane stoły i krzesła kawiarniane. Wybór odpowiedniego stolika lub stołu podnosi prestiż danego miejsca. Krzesła kawiarniane
Krzesła i sofy recepcyjne
Pomieszczenia recepcyjne wymagają mebli prestiżowych i charakterystycznych. We wnętrzach biurowych liczył się będzie zarówno zrównoważony i spokojny wybór formy i tkanin tapicerskich jak i kolorystyka przywołująca markę i logo firmy Krzesła i sofy oraz towarzyszące im stoliki lub modne w ostatnich czasach pufy to elementy podstawowy w w poczekalni lub przestrzeni przeznaczonej dla klientów lub kontrahentów. To jest punkt centralny salonu handlowego i biura i najważniejszym meblem pomieszczeniu. Wybór mebli musi być zatem świadomy i przemyślany. Chętnie przekażemy wam kilka wskazówek, jak wybrać te meble. Krzesła i sofy recepcyjne
Krzesła i fotele konferencyjne
Wiemy, jak tworzyć efektywne przestrzenie, bo codziennie wspieramy w tym naszych Klientów. Nasze doświadczenie to wiele funkcjonalnie wyposażonych biur. Prawidłowe dobranie stołu do sali konferencyjnej zarówno w stylu jak i funkcjonalności to zadanie, w którym chętnie pomożemy a przy tym zaproponujemy w atrakcyjnej cenie. Wybór krzeseł uzupełniających wyposażenie stołu wraz z ich bogactwem modeli i kolorystyki będzie już tylko przyjemnością. Krzesła i fotele konferencyjne
Fotele obrotowe pracownicze
Najważniejszymi zagadnieniami w wyborze najlepszego krzesła do pracy biurowej są: jego ergonomia, właściwości i łatwość wykorzystania systemów regulacyjnych, jakość wykonania i funkcjonalność zależnie od miejsca wykorzystania i czasu jaki zamierzamy spędzać pracując w pozycji siedzącej. Znając te konkretne właściwości możemy dopasować model krzesła w oparciu o dostępny budżet i wymagana estetykę. Nasi pracownicy pomogą w znalezieniu optymalnego rozwiązania łączącego potrzeby i wymagania klienta. Pamiętajmy, że jakość i możliwości regulacyjne krzesła może znacząco poprawić warunki i wydłużyć czas pracy w pozycji siedzącej wiążącej się z niebezpiecznymi dla zdrowia obciążeniami kręgosłupa a czasami z zaburzeniami krążenia i innymi schorzeniami. Nie ulega wątpliwości, że pierwszym parametrem, który trzeba ocenić, jest ergonomia. To jednak parametr bardzo złożony, którego analiza wymaga pewnej wiedzy. Na początek należy przeanalizować własny styl pracy, który zdefiniuje, jakie elementy są w ergonomii kluczowe, a jakie drugorzędne. Następnie należy oszacować, w jakim stopniu potrzeby te są zaspokajane przez konkretne cechy: wysokość: fotel biurowy dla wysokich musi dawać możliwość podniesienia siedziska w taki sposób, aby nogi pozostały zgięte w kolanach pod kątem 90°. Zbyt niskie, ale i zbyt wysokie krzesło nie pozwala na prawidłowe rozłożenie ciężaru wzdłuż kręgosłupa, co...
Fotele obrotowe gabinetowe
Fotel Gabinetowy to symbol prestiżu i pozycji, wybierając jednak wśród wygodnych i eleganckich modeli trzeba nadal pamiętać podobnie jak w przypadku foteli typowo biurowych o ergonomii. To jednak parametr bardzo złożony, którego analiza wymaga pewnej wiedzy. Na początek należy przeanalizować własny styl pracy, który zdefiniuje, jakie elementy są w ergonomii kluczowe, a jakie drugorzędne. Następnie należy oszacować, w jakim stopniu potrzeby te są zaspokajane przez konkretne cechy: wysokość: fotel biurowy dla wysokich musi dawać możliwość podniesienia siedziska w taki sposób, aby nogi pozostały zgięte w kolanach pod kątem 90°. Zbyt niskie, ale i zbyt wysokie krzesło nie pozwala na prawidłowe rozłożenie ciężaru wzdłuż kręgosłupa, co może powodować dolegliwości bólowe; podłokietniki: w zdecydowanej większości foteli biurowych są one wąskie, a ich pozycja jest stała. To nie jest najlepsze rozwiązanie, szczególnie w przypadku krzeseł do komputera. Podłokietniki powinny wspierać ręce przez cały czas, a nie jedynie w czasie przerwy w pracy. Konkretne ustawienie podłokietników wybiera się w zależności od aktualnie wykonywanej czynności; oparcie: powinno ono mieć kształt profilowany do kształtu kręgosłupa, najlepiej z podparciem lędźwiowym, które musi być ruchome, aby przystosować krzesło do wzrostu użytkownika. Wygodny fotel biurowy pozwala na oparcie się w każdym momencie –...
Zig-Zag
ZIG-ZAG, zdobywca międzynarodowej nagrody red dot award 2012 za wzornictwo, to najnowocześniejszy design i sztuka w jednym. Delikatne oświetlenie ledowe za szkłem oplecionym misternym wzorem buduje atmosferę sprzyjającą twórczej pracy. W zależności od potrzeb istnieje możliwość zmiany nie tylko natężenia, ale i koloru światła, tworząc tym samym niecodzienny klimat biurowej przestrzeni.
Zen
ZEN jest ladą recepcyjną potwierdzająca zalety minimalizmu. Jej prosta forma, połączona trzema prostokątnymi elementami, wystarczy, żeby nadać stylu każdemu pomieszczeniu. Moduły wyposażone w oświetlenie LED pełnią funkcję nie tylko estetyczną, ale i praktyczną – ułatwiając pracę w zaciemnionych pomieszczeniach. Wykorzystany materiał aluminium szczotkowane w podstawie (cokole) lady harmonijnie komponuje się z białym kolorem lady.
Wave
Lekkość, organiczny kształt i prosta elegancja. Nowa lada Wave zachwyca delikatnym designem, przywodzącym na myśl fale uśpionego oceanu. Charakteru dodają jej dodatkowo dekoracyjne listwy przy cokole oraz biały blat wykonany ze szkła Lacobel. Wave dopasowuje się do Państwa potrzeb i gustów, dlatego dostępna jest w różnych modułach i wersjach kolorystycznych. Front standardowej lady występuje w czterech matowych kolorach: białym, niebieskim, pomarańczowym i zielony.
valde
VALDE – subtelna lada doskonale wpisująca się w aktualne trendy. Dzięki połączeniu szlachetnych materiałów – szkła, aluminium i kolorowych laminatów tworzy elegancką, reprezentacyjną całość. Blat z hartowanego białego szkła doskonale współgra z połyskującym frontem lady, a poziomo biegnące aluminiowe listwy delikatnie podkreślają kształt oraz nowoczesny charakter bryły.
Tera
Połączenie błyszczących elementów HPL z białą lub imitującą drewno płytą melaminowaną przełamuje konserwatywne wzorce, subtelnie wskazując na elegancję i prestiż miejsca. Modułowa konstrukcja pozwala tworzyć niewielkie stanowiska lub wyposażać duże przestrzenie, w zależności od potrzeb. Zastosowanie niskiego modułu z wysuniętym blatem usprawnia funkcjonowanie osób niepełnosprawnych. Tera stanowi doskonały wybór do kancelarii prawnych i hotelowych recepcji, gdzie w nienachalny sposób podkreśli wysoką jakość oferowanych usług.
Ovo
Ovo jest wielofunkcyjną ladą recepcyjną dedykowaną małym pomieszczeniom lub biurom obsługi klienta. Obniżony blat ułatwia komunikację z klientem w pozycji siedzącej, a wspólna część blatu roboczego ułatwia wypełnianie dokumentów oraz sprzyja bezproblemowej komunikacji. Podwyższona część lady recepcujnej Ovo kryje stanowisko komputerowe oraz pionową półkę na segregatory i dokumenty.
Organic
ORGANIC to organiczne kształty zamknięte w kubistycznej formie. Lada czerpie swój wzór prosto z natury, by w dzisiejszym świecie chaosu zapewnić choć odrobinę odprężenia. Biały kolor nadaje ladzie świeżości i jednocześnie nie ogranicza w żaden sposób kolorystyki wystroju biura pozwalając na indywidualne pomysły. Naturalne kształty podkreśla dodatkowo jasne podświetlenie dzięki wbudowanemu systemowi jarzeniówek. Całość wykańcza szklany blat, nadając ladzie blasku i szlachetności.
Linea
Proste linie, lekkość i połyskująca biel wystarczą, żeby nadać stylu każdemu pomieszczeniu. Zainstalowane przy dolnej krawędzi białe ledowe światło podkreśla minimalistyczną estetykę mebla dodając jej charakteru.
Foro
Kubistyczny kształt lady FORO doda oryginalności całemu pomieszczeniu. Dwa, zazębiające się, prostokąty tworzą front recepcji występujący w czterech wariantach kolorystycznych – bieli, zieleni, czerwieni i pomarańczu. Połysk frontów kontrastuje z matowym korpusem i blatem, które mogą być wykonane w bieli lub kasztanie.
Arctic Summer
Oryginalny design lady ARCTIC to propozycja dla osób z wyobraźnią, które nie lubią monotonii. Blat wykonany ze szkła lacobel oraz lakierowane elementy na froncie lady dodają jej blasku i elegancji. Lada została zainspirowana multikulturowością designera, Charlesa Kalpakiana, Francuza o libańsko-armeńskim pochodzeniu. – Impulsem do stworzenia lady były dla mnie proste linie ulic, grafitti, a także kontrast pomiędzy pustką a pełnią. Podświetlenie pozwala podkreślić oryginalny design.
Triango
Prosta forma oparta na geometrycznych kształtach i starannie zaprojektowane detale to cechy, które podkreślają wyjątkowy i nowoczesny charakter gabinetu TRIANGO. Podstawę blatów stanowią stelaże o przekroju trójkąta równobocznego. Uzpełnieniem zestawu są szafy gabinetowe z charakterystyczną asymetryczną obudową.
Status
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse vel vulputate diam, et blandit metus. Aenean suscipit lobortis ullamcorper. Proin tristique semper vulputate. Etiam efficitur nisl lectus, nec congue nulla rhoncus vitae. Etiam ultricies ultrices consequat. Donec at enim vehicula, hendrerit leo ut, blandit libero. Suspendisse potenti. Etiam consectetur porta placerat. Proin vehicula ullamcorper felis quis vulputate. Fusce bibendum dui id dolor pharetra, sed accumsan sapien tincidunt. Nullam porttitor vulputate eros, vel lobortis ipsum lacinia vel. Donec sed sodales ex, ut lobortis felis. Morbi a sollicitudin magna, in accumsan est. Mauris et lorem sagittis, viverra magna non, vehicula risus. Morbi sollicitudin, sapien eget pretium aliquet, augue nibh tempus lorem, et dapibus nulla risus et mi.
quando
Meble tego systemu są udaną próbą połączenia klasycznej elegancji i prestiżu tradycyjnych mebli gabinetowych z niewygórowanym budżetem. QUANDO to rozwiązania zapewniające komfort pracy. Znakomicie pasuje do nowoczesnych wnętrz w minimalistycznym klimacie. Biurka mają prostą, delikatną linię ozdobioną jedynie wyraźnym dekoracyjnym, aluminiowym detalem.
Mito
MITO doda klasy każdemu pomieszczeniu. Dwa rodzaje biurek, w wersji podstawowej i wzbogaconej o charakterystyczną szafkę, umożliwiają aranżowanie zarówno małych, jaki i dużych przestrzeni według indywidualnych potrzeb. Struktura zastosowanego materiału, dostępnego w dwóch kolorach: jasny i ciemny platan, w połączeniu z lakierowanymi, białymi elementami doskonale podkreśla prestiż oraz indywidualizm tej kolekcji.
Astero
ASTERO to szlachetność uchwycona w lekkiej, fascynującej i ponadczasowej formie. Doskonale dobrane proporcje, smukłe kształty i najwyższej jakości naturalne materiały tworzą pełen harmonii kolaż. Charakterystyczne nogi biurek oraz stołów konferencyjnych podkreślają indywidualny i wyjątkowy charakter mebli. Staranność wykonania i bezkompromisowa jakość podkreślają prestiż całości. ASTERO tworzy wyjątkową aurę definiując otaczającą przestrzeń. ASTERO to pełna harmonia między tradycją i nowoczesnością. Najnowsze i innowacyjne technologie obróbki szkła, metalu oraz drewna uzupełnione o tradycyjne ręczne rzemiosło wszędzie tam, gdzie jakość i precyzja ręcznej obróbki jest niezastąpiona. Rzemiosło doskonale wykfalifikowanych specjalistów i ich praca sprawiają, że meble ASTERO przestają być powszechne i zyskują osobowość. Tak powstają najbardziej ekskluzywne i wyrafinowane produkty. Nobliwy charakter mebli ASTERO podkreślają najwyższej jakości, wyselekcjonowane materiały. Okleina naturalna, lakierowany blat ze szkła hartowanego Ultra Clear i ręcznie woskowane elementy z naturalnego drewna. Całość dopełniają subtelne chromowane detale. Meble ASTERO to także funkcjonalne rozwiązania dostosowane do współczesnego stylu pracy. Inteligentne systemy rozprowadzenia elektryfikacji zostały tak zaprojektowane aby wyjątkowa estetyka mebli pozostała nienaruszona. Szafy i kontenery posiadają...
T-Square
T-SQUARE, to system mebli pracowniczych o konstrukcji opartej na stelażach typu „T” z kolumnami stelaża o przekroju kwadratowym.Biurka dostępne są w dwóch wariantach: bez regulacji wysokości blatu lub z manualną regulacją w zakresie 20cm. Blaty biurek dostępne są w różnych kształtach i wymiarach, także jako biurka narożne.
T-Round
Biurka w systemie P-ROUND posiadają konstrukcję na stelażu ramowym. Blaty przytwierdzane są do metalowej ramy wykonanej z kształtowników stalowych o przekroju 40×20. Do ramy stelaża przykręcane są nogi rurowe o średnicy 50 mm. Dzięki takim rozwiązaniom otrzymujemy bardzo stabilną i wytrzymałą konstrukcję. Wszystkie biurka i dostawki systemu P-ROUND oferowane są w dwóch wersjach: podstawowej wyposażonej w regulatory w zakresie 2 cm umożliwiajace wypoziomowanie i w wersji z regulacją wysokości blatu roboczego w zakresie od 69 do 81 cm. Biurka systemu P-ROUND możemy dodatkowo wyposażyć w blendy frontowe z systemowej oferty elementów uzupełniających. Dostępne są zarówno blendy płytowe jak i metalowe z perforacją.
P-Square
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam euismod finibus nibh. Fusce mollis ligula vel enim vestibulum convallis a eget eros. Pellentesque felis justo, euismod eget libero ut, faucibus dignissim turpis. Aliquam eu tempor ligula, nec semper elit. Sed suscipit, odio sit amet bibendum bibendum, ipsum dolor scelerisque neque, eu mollis nisl mauris egestas enim. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Etiam ultricies eu lacus a commodo. Fusce fermentum mi vel sapien rutrum, et viverra ex hendrerit. Sed imperdiet bibendum lacus, eget auctor nisi vestibulum vitae. Maecenas vel elit dolor. Praesent non dui ornare, feugiat ipsum id, vestibulum metus. Quisque suscipit mauris sit amet quam eleifend placerat at eu velit.
P-Round
Biurka w systemie P-ROUND posiadają konstrukcję na stelażu ramowym. Blaty przytwierdzane są do metalowej ramy wykonanej z kształtowników stalowych o przekroju 40×20. Do ramy stelaża przykręcane są nogi rurowe o średnicy 50 mm. Dzięki takim rozwiązaniom otrzymujemy bardzo stabilną i wytrzymałą konstrukcję. Wszystkie biurka i dostawki systemu P-ROUND oferowane są w dwóch wersjach: podstawowej wyposażonej w regulatory w zakresie 2 cm umożliwiajace wypoziomowanie i w wersji z regulacją wysokości blatu roboczego w zakresie od 69 do 81 cm.
Pluris
Meble biurowe Pluris, to nowa koncepcja aranżacji stanowisk pracy biurowej. Celem projektantów (Grupa Projektowa Practi) było opracowanie systemu , który zapewnia nieskończenie wiele możliwości aranżacyjnych. Pluris to system uniwersalny, który pozwala na zrealizowanie każdej koncepcji zagospodarowania przestrzeni biura. Doskonale nadaje się zarówno do wyposażenia biura typu open space, gabinetu menagera, klasycznych pokoi biurowych jak i sal konferencyjnych.
Drive
Elektryczna regulacja wysokości pozwala na dostosowanie biurka w zależności od potrzeby osoby korzystającej ze stanowiska. Sterownik zamontowany pod blatem biurka w łatwy sposób umożliwia regulowanie wysokości biurka. Praca nie szkodzi zdrowiu i wpływała na aktywność i koncentracje oraz działa korzystnie na wydajność podczas pracy. Dodatkowo aby stworzyć klimat prywatności do biurek DRIVE można zastosować panele akustyczne, które wyciszają strefę pracy. Istnieją dwa rodzaje paneli, odpowiednio stosuje się je na długości i szerokości biurka.